Close
tijdschriftpersoonsgerichte
experiëntiële
psychotherapie
Procesgericht
Existentieel
Interactioneel
Integratief

Uit de opleiding

2017


UIT DE OPLEIDING
Naar onszelf durven kijken. Verslag van een persoonlijke zoektocht
Zajac, Jorinde - 55–1 (2017)

2016


UIT DE OPLEIDING
De man die (niet) wilde verdwijnen. Therapeutisch omgaan met leegte. Een behandeling voor alexithymie
Tinne Cuypers - 54–3 (2016)

2015


UIT DE OPLEIDING
Cliëntgericht onderwijs in (Zuid-)Nederland. In gesprek met Marijke Smulders
Bosselaar, Nicolette - 53–4 (2015)

2013


UIT DE OPLEIDING
Persoonsgerichte supervisie: Het ontwikkelen van talent en professionele verantwoordelijkheid
vrij toegankelijk

Hanekamp, Henk - 51–4 (2013)
UIT DE OPLEIDING
‘Valideren, dat is het terugkerende thema’ - In gesprek met Yolanda von Hockauf
vrij toegankelijk

Verheul, Wies - 51–1 (2013)

2010


UIT DE OPLEIDING
Trainingen Emotion(ally) Focused therapy in Nederland
vrij toegankelijk

Verheul, Wies, Baljon, Marijke, Becking, Juliette, & Yap, Stevie - 48–3 (2010)
UIT DE OPLEIDING
Cliëntgerichte psychotherapie bij depressie
vrij toegankelijk

D’Hulster, Niky - 48–2 (2010)

2009


UIT DE OPLEIDING
‘Thinking at the edge’ door de ogen van een student
vrij toegankelijk

Van Moer, Marjan - 47–4 (2009)
UIT DE OPLEIDING
Het innerlijk kompas:een supervisieverslag
vrij toegankelijk

Geuzinge, Renate - 47–2 (2009)
UIT DE OPLEIDING
Correctieve interactionele ervaring in groepstherapie. Een zoektocht van ervaring tot theorie
vrij toegankelijk

Süle, Árpi - 47–1 (2009)

2003


UIT DE OPLEIDING
Succesvol samen of autonoom alleen. Het verband tussen 'succes' in partnerrelaties en het niveau van autonomie
vrij toegankelijk

Gerrits Jans, Marcel - 41–3 (2003)

2000


UIT DE OPLEIDING
Dialoog tussen partners. Over de filosofie van Buber en cliëntgerichte partnerrelatietherapie
vrij toegankelijk

Horst-Floor, Margreet van der - 38–1 (2000)

• Houd je je bezig met een (deel)onderwerp dat aandacht verdient? • Heb je een interessant congres bezocht of ben je van plan dat te doen? • Heb je een boek gelezen dat relevant is voor onze lezers? Of zag je dat aangekondigd? • Heb je een research-artikel gelezen dat een breder publiek...