Close
tijdschriftpersoonsgerichte
experiëntiële
psychotherapie
Procesgericht
Existentieel
Interactioneel
Integratief

Nummer 3 2013

CONGRESVERSLAG
Masterclass Rainer Sachse, 20 maart 2013 RINO-Zuid Eindhoven
vrij toegankelijk

Dehouck, Manu - 51–3 (2013)
ARTIKEL
Voorbij mythe en ritueel; een experiëntiële benadering van religie en spiritualiteit
vrij toegankelijk

Kalmthout, Martin van - 51–3 (2013)
ARTIKEL
Zingeving, spiritualiteit en posttraumatische groei: een proces van experiëntiële verdieping
vrij toegankelijk

Vanhooren, Siebrecht - 51–3 (2013)
ARTIKEL
Doorheen de angst: Fenomenologische analyse van vijf existentiële structuurmomenten
vrij toegankelijk

Calsius, Joeri - 51–3 (2013)
REFLECTIE
‘Ik zie, ik zie wat jij niet ziet’
vrij toegankelijk

Süle, Árpi - 51–3 (2013)
CONGRESVERSLAG
‘De Zin van Seks’, verslag van themacongres van de Society for Psychosomatic Medicine en de Vereniging Balint Nederland, 22 maart 2013
vrij toegankelijk

Geelen, Elisabeth - 51–3 (2013)
CONGRESVERSLAG
Impressie van het VCgP-congres ‘Beter Voelen’, 28 maart 2013
vrij toegankelijk

Bakker, Grada de - 51–3 (2013)
CONGRESVERSLAG
verslag ‘Creating Connections Conference II’ 18-20 april 2013
vrij toegankelijk

Deij, Petra & Geelen, Elisabeth - 51–3 (2013)
COLUMN
Waar gaan we heen?
vrij toegankelijk

Kalmthout, Martin van - 51–3 (2013)
ARTIKEL
Nederlandstalige meetinstrumenten voor procesonderzoek in de psychotherapie. Bijdragen uit cliëntgericht-experiëntiële hoek
vrij toegankelijk

Lietaer, Germain - 51–3 (2013)
BOEKBESPREKING
D.J. Siegel (2012). The developing mind, second edition: How relationships and the brain interact to shape who we are. New York: Guilford Press.
vrij toegankelijk

Geuzinge, Renate - 51–3 (2013)
BOEKBESPREKING
D.J. Siegel (2012). Pocket guide to interpersonal neurobiology: An integrative handbook of the mind. New York: Norton.
vrij toegankelijk

Geuzinge, Renate - 51–3 (2013)
BOEKBESPREKING
Dirk De Wachter (2012). Borderline Times. Het einde van de normaliteit. Leuven: LannooCampus.
vrij toegankelijk

Allemeersch, Bert - 51–3 (2013)

• Houd je je bezig met een (deel)onderwerp dat aandacht verdient? • Heb je een interessant congres bezocht of ben je van plan dat te doen? • Heb je een boek gelezen dat relevant is voor onze lezers? Of zag je dat aangekondigd? • Heb je een research-artikel gelezen dat een breder publiek...