Close
tijdschriftpersoonsgerichte
experiëntiële
psychotherapie
Procesgericht
Existentieel
Interactioneel
Integratief

Nummer 4 2001

ARTIKEL
Hechting en forensische psychotherapie. Over het belang van relevantie en 'commitment' bij kortdurende taakgerichte behandelingen
vrij toegankelijk

Tervoort, Martin G.A. - 39–4 (2001)
ARTIKEL
Hoe te hechten als iemand snijdt? Over zelfdestructief gedrag in de therapeutische relatie
vrij toegankelijk

Ernste, Dorothé, & Visser, Sandra - 39–4 (2001)
REFLECTIE
Cliëntgerichte en experiëntiële psychotherapie bekeken door een systeemtheoretische bril; verslag van een verbindingspoging
vrij toegankelijk

De Bleser, Dirk - 39–4 (2001)
COLUMN
Over orthodoxie en zo ...
vrij toegankelijk

Van Balen, Richard - 39–4 (2001)
BOEKBESPREKING
Introduction to counselling skills: text and activities
vrij toegankelijk

Nelson-Jones, R. - 39–4 (2001)
BOEKBESPREKING
Neue Ergebnisse der ambulanten und stationären Gesprächspsychotherapie
vrij toegankelijk

Speierer, G.-W. (Hrsg.) - 39–4 (2001)
BOEKBESPREKING
Focusing in der Praxis. Eine schulenübergreifende Methode für Psychotherapie und Alltag
vrij toegankelijk

Gendlin, Eugene T., & Wiltschko, Johannes - 39–4 (2001)
BOEKBESPREKING
Das persönliche Gespräch als Weg in der psychologischen Forschung
vrij toegankelijk

Langer, Inghard - 39–4 (2001)
BOEKBESPREKING
Over 'Experiëntiële procesbevordering' aan de hand van de gesprekken van Carl Rogers en Frederick Perls met cliënte Gloria
vrij toegankelijk

Speciaal nummer Tijdschrift voor Gestalttherapie - 39–4 (2001)
BOEKBESPREKING
De herontdekking van het ware zelf
vrij toegankelijk

Bosch, Ingeborg - 39–4 (2001)
BOEKBESPREKING
Learning and Being in Person Centred Counselling
vrij toegankelijk

Merry, T. - 39–4 (2001)
BIBLIOGRAFIE
Zestig jaar cliëntgericht-experiëntiële psychotherapie: overzicht van boeken 1940-2000
vrij toegankelijk

Lietaer, Germain - 39–4 (2001)

• Houd je je bezig met een (deel)onderwerp dat aandacht verdient? • Heb je een interessant congres bezocht of ben je van plan dat te doen? • Heb je een boek gelezen dat relevant is voor onze lezers? Of zag je dat aangekondigd? • Heb je een research-artikel gelezen dat een breder publiek...