Close
tijdschriftpersoonsgerichte
experiëntiële
psychotherapie
Process-oriented
Existential
Interactional
Integrative

From the Education

2017


FROM THE EDUCATION
Naar onszelf durven kijken. Verslag van een persoonlijke zoektocht
Zajac, Jorinde - 55–1 (2017)

2016


FROM THE EDUCATION
De man die (niet) wilde verdwijnen. Therapeutisch omgaan met leegte. Een behandeling voor alexithymie
Tinne Cuypers - 54–3 (2016)

2015


FROM THE EDUCATION
Cliëntgericht onderwijs in (Zuid-)Nederland. In gesprek met Marijke Smulders
Bosselaar, Nicolette - 53–4 (2015)

2013


FROM THE EDUCATION
Persoonsgerichte supervisie: Het ontwikkelen van talent en professionele verantwoordelijkheid
public

Hanekamp, Henk - 51–4 (2013)
FROM THE EDUCATION
‘Valideren, dat is het terugkerende thema’ - In gesprek met Yolanda von Hockauf
public

Verheul, Wies - 51–1 (2013)

2010


FROM THE EDUCATION
Emotionally Focused Therapy training in the Netherlands
public

Verheul, Wies, Baljon, Marijke, Becking, Juliette, & Yap, Stevie - 48–3 (2010)
FROM THE EDUCATION
Client-centered psychotherapy and depression
public

D’Hulster, Niky - 48–2 (2010)

2009


FROM THE EDUCATION
‘Thinking at the edge’ through the eyes of a student
public

Van Moer, Marjan - 47–4 (2009)
FROM THE EDUCATION
The inner compass: a report from supervision
public

Geuzinge, Renate - 47–2 (2009)
FROM THE EDUCATION
Corrective interactional experience in group therapy; a search from experience to theory
public

Süle, Árpi - 47–1 (2009)

2003


FROM THE EDUCATION
Succesfully together or autonomously apart; the coherence between 'succes' in partner-relations and the level of autonomy
public

Gerrits Jans, Marcel - 41–3 (2003)

2000


FROM THE EDUCATION
A dialogue between partners; on Buber's philosophy and client-centered partner-relation therapy
public

Horst-Floor, Margreet van der - 38–1 (2000)

• Houd je je bezig met een (deel)onderwerp dat aandacht verdient? • Heb je een interessant congres bezocht of ben je van plan dat te doen? • Heb je een boek gelezen dat relevant is voor onze lezers? Of zag je dat aangekondigd? • Heb je een research-artikel gelezen dat een breder publiek...